Thursday, December 22, 2011

Majlis Di Rumahku

Assalamualaikum..
Rasenya dah lama aku tak mengarut kat blog aku ni...
Maklum la..
Aku busy cikit dengan kenduri yang baru je berlansung kat rumah aku ni..
iaitu Majlis Akikah dan Berandoi
Seorang putera dan dua orang puteri..
Anak kak Ngah,anak kak Lang dan anak abang Remi aku..

Budak-budak sekarang bertuah betulkan??

Majlis yang berlansung...

Terima kasih...

Setelah dicukur rambutnya..=)
Kumpulan Marhaban yang dijemput hadir..
Sory ea...tak ajak pun...
Aku kahwin nanti aku ajak..
Hehe
(entah bile...)
Hari Sabtu minggu lepas..
punye citer sebenarnya..
Majlis yang dikatakan buat secara kecil-kecilan..
Akhirnya berubah menjadi besar..
Letih habaq hang..
Terima kasih buat saudara-mara,jiran tetangga dan semua 
yang terlibat..
Aku cakap ngan ayah dan mak..
Lepas ni kenduri guna katering je la..
Semua orang blok dah tua-tua..
Mana daya nak masak bagai..
huhu...
Aku dah tak tahu apa nak mengarut..tgk gambar jela eh???
Sekian~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...