Wednesday, January 11, 2012

Sakit

Assalamualaikum..
Semalam..kaki aku terseliuh..
Tak pernah aku tak tahan sakit macam semalam..
Selalunya aku boleh je bertahan..
tapi semalam..
memang betul-betul sakit..
Sakit di kaki di tambah pula dengan luka di hati..


Sakit aku bertambah sakit..
Sampai demam aku dibuatnya.
Pergi hospital pulak..
punya la lama menunggu..
Betullah kot Malaysia kurang doktor..
atau nurse  yang macam nak tak nak bekerja..
Waktu sakitlah kita dapat lihat..
mana kawan yang sanggup susah payah dengan kita..
Tanpa mereka...susahlah aku untuk bergerak..
Terima kasih ya ALLAH..
Sakit itu penghapus dosa..
Alhamdulillah ..aku telah boleh berjalan...
Agak susah apabila berada di tempat orang..
Tanpa kawan-kawan..akan susahlah kita..
Terima kasih buat roomate tersayang Atiqah yang banyak membantu..
Nora..yang ikut ke hospital..
Kawan-kawan 7 Sisters dan semuanya..
Ramai sangat...sampai tak mampu nak sebut,...
Terima kasih..kalian sememangnya rakan-rakan yang terbaik..
Aku bersyukur ya ALLAH...menemui mereka semua..
Terima kasih ya ALLAH..
Mungkin ini..caranya untuk Kau menghapus dosaku yang terlalu
banyak...sehingga tak mampu aku hitung..
Sekian...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...