Sunday, January 29, 2012

Hari Lahir Yg Ke-19 Tahun

Assalamualaikum..
Semalam...genaplah umur aku 19 tahun..
Terima kasih ya ALLAH..
Meminjamkan aku nyawa selama 19 tahun ini..
19 tahun...masih banyak lagi yang perlu aku pelajari....
Aku bersyukur ..selama 19 tahun nie..
Aku dikelilingi orang yang aku sayangi..
Harapan aku sempena Hari Lahir ini..
*Semoga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik
*Semoga aku dapat menjadi hamba ALLAH dan umat Rasulullah yang lebih baik
*Semoga mak,ayah ,family,guru-guru ,kawan-kawan dan semua orang yang aku sayangi dipanjangkan umur..
Sentiasa sihat..Happy selalu
*Semoga aku dapat lebih sukses dalam semua bidang yang aku ceburi
*Semoga dimatikan dalam Islam dan Iman....
Tahun ni..aku sambut birthday dengan my family..
Seronok tak yah cakap la kan...
Tapi esok dah kene balik Penang semula..
Apa2 pun hidup mesti diteruskan..
Terima kasih mak, ayah,k,ngah,k.lang,k.long & k.Anie..
Adah takkan lupa kenangan nie..
Tak lupa juga anak-anak buah Mak Su yang comel-comel..
Thank You veryyyyyyyyy Much..=)
Akan abadi dalam kenangan.......
Kek..k.ngah yang beli..=)

Anak buah..=)

p/s:terima kasih buat doa,ucapan dan ingatan rakan-rakan ,guru-guru dan semua yang mengenali diri ini..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...