Thursday, November 24, 2011

Selamat Hari Lahir Ayah

   Assalamualaikum,....
          Selamat hari lahir ayah....yang ke-56 tahun...semoga ayah sentiasa sihat....diberkati umur
   ...Rase-rasenye ini kali pertama ayah sambut birthday dia...bukannye anak-anak dia x ambil berat pasal 
  ayah...tapi keluarga kami memang tak dibiasakan dengan apa-apa sambutan istimewa...tapi...bila aku dan akak-akak yang lain meningkat dewasa dan ramai yang dah berkahwin...jadi hari lahir setiap anggota  family kitaorang selalu jugak la sambut..
  
Sebenarnya kek nie kejutan buat ayah...sebab ayah tak tawu pun ada kek dibeli khas untuk dirinya...Malam tu aku ngan akak-akak aku tengok bola macam biasa.yelah Nogori den masuk final...hihi..bila rehat sebelum masuk masa kedua permainan bola piala Malaysia...kitaorang pun sambutlah birthday ayah...

Tak puas hati betul la...dah elok-elok rancang nak nyanyi sama-sama...tapi kesudahannya..akak aku cuma panggil..Ayahh!!!!!dan aku la penyanyinya,..walaupun rase agak segan dan kekok...aku tetap nyanyi....rase-rase macam sumbang,,,tapi..abiskan jela nyanyi...hehe

               Happy Birthday To You....
                       Happy Birthday To You..
               Happy Birthday To Ayah..
                       Happy Birthday To You..
  
 Dan yang paling segannya..aku lum abis nyanyi ..ayah dah tiup lilin....tak pelakan yang penting nyanyi gak..huhu...tak sangka usia ayah dah masuk 56 tahun...rase-rasenye..tak de ape aku buat untuk dia sepanjang 56 tahun nie...Ayah aku yang buat macam-macam untuk aku ada la...


Kek hari lahir yang dibeli oleh kak lang untul ayah...

 Apa-apa pun..aku sentiasa berdoa,semoga Ayah dipanjangkan usia...supaya dapat aku membalas jasanya kelak..Aku rase best gak kalau sambut birthday setiap ahli keluarga kite..sebab ianya boleh merapatkan hubungan kekeluargaan itu sendiri....lepas nie harap-harap sambutan-sambutan macam ni diteruskan..

Apa-apa pun aku berharap ayah akan sentiasa sihat....semoga segala yang ayah lakukan mendapat balasan Allah s.wt suatu hari nanti...love u Ayah..cuba cakap depan-depan la kan zai...hehe....bagi aku..kasih sayang boleh dizahirkan dengan pelbagai cara,..bagi diri aku...kasih-sayang..yang aku berikan mengikut cara aku tersendiri la kan..

Cucu atuk sentiasa setia disisi...(Iqbal)
Harap-harap tahun depan Adah dapat sambut hari lahir ayah lagi..InsyaALLAH...Ameen~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...