Sunday, July 29, 2012

Ramadhan..Ya...Ramadhan...

Assalamualaikum semua...
Salam Ramadhan...
Sedar tak sedar dah pun masuk 9 Ramadhan...
Alhamdulillah..Allah masih meminjamkan udaranya untuk dihirup..:)
Ramadhan tahun ni..sebenarnya sangat aku nantikan..
Banyak azam yang ingin diperbaharui..
Banyak yang ingin cuba diperbetulkan..
Betulkan yang salah & biasakan yang betul..:)
Bukan aku ingin menjadi hamba yang terbaik...kerana aku tahu aku bukanlah seorang hamba yang terbaik....namun mencuba menjadi yang lebih baik dari sebelumnya tidak salah bukan??..
Itulah azam aku buat Ramadhan kali nie..
Semakin aku sedar begitu banyak kekurangan diri..
Ya Allah..peganglah hatiku ini..supaya aku tidak tersasar dari landasanmu..
Banyak benda yang berlaku selama ni..
Kini aku mula belajar satu persatu..
Ramadhan kali nie..aku x balik rumah pun..
Walaupun sedih jugak tak dapat berbuka bersama keluarga..tapi kawan-kawan menjadikan berpuasa & berbuka di maktab lebih seronok..
Terima kasih pada semua rakan-rakan yang bersama-sama menyediakan juadah berbuka..
Pengalaman tu yang sangat berharga...
Semoga..Ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya..
Sekian..
Wasalam..~~~~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...