Sunday, June 10, 2012

Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum..heee :)
Dah lama tak update blog..hurm maklum la..aku busy dengan kenduri my sis...huhu..
Alhamdulillah...walaupun penat tak terkata...namun majlis itu berlansung dengan meriahnya..
Terima kasih kepada semua yang membantu & memeriahkan majlis..
Walaupun ada perkara terjadi masa tu..tapi alhamdulillah..semuanya boleh kawal emosi masing2..
Namun...majlis ini..takkan aku lupakan..untuk dijadikan pengajaran..haha..
Tahniah kepada kakakku...
Dengan sekali lafaz...akak aku sah menjadi isteri kepada abang Najib...pada petang Jumaat 1 Jun 2012
Semoga perkahwinan mereka berkekalan hingga akhir hayat..
Dikurniakan kesihatan & anak-anak yang soleh & solehah..comel gitu..
Aku sentiasa mengharapkan yang terbaik untuk mereka..:)
Majlis besarnya pula dibuat pada 2 June 2012...di kediaman ayah bonda kami...
Hurm..kenduri kali ni juga sangat seronok..sebab kawan-kawan aku dari Penang datang memeriahkan lagi majlis...Terima kasih Huda,Tikah,Nora,Wawa & Ilya..banyak tolong Zai..
Maaf sebab tak terlayan ..disebabkan saya je tak de handbag lagi..haha...
Terima kasih juga buat sahabat-sahabat lama & junior2 time sekolah yang sudi berkunjung...
Rindu terubat akhirnya...Thanks a lot to Nana,Mai,Tikah,Fizah,Awie,Ismail & yang lain2..
Tak lupa juga cikgu-cikgu...terutamanya..Cikgu Shima,Teacher Rozana, Cikgu Ros & Cikgu Jamal..
Terima kasih semua..~~~~~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...