Friday, February 10, 2012

Lotih Raso Eh !!!

Assalamualaikum..
Letihnya hari nie hanya Allah yang tahu..
Dah berhari-hari tidur tak cukup sebab date yang terlalu panjang
dengan En Asaimen..Rupa pun dah disaster...
Nak domam raso eh..

1 kelas tak tido sebab menyiapkan assignment ..
Semalam memang dah tak de semangat aku nak buat assignment..
Nasib baik la Tikah..roomate tersayang meniupkan semangat dengan
A'ah & Jaja yang sentiasa cool..
Hidup aku kat sini dikelilingi kawan-kawan je..
Exammm...Alhamdulillah..aku baru je tahu pointer..
Alhamdulillah ..terima kasih ya ALLAH..
berikan kami keputusan yang baik..
Aku harap sume rakan-rakan satu kelas akan berjaya sama-sama jugak time sem 2 nie..
Risaunya la..
Nak jadi cikgu..tapi rasenye ilmu tak pernah cukup-cukup lagi..
Hari ni ..rase macam nak tido lama-lama.
Sebab semalam tido 2 jam je..
Tahun nie makin lama makin mencabar..
Assignment kena wat betul-betul..
Jadual yang pack dengan macam-macam xtvt..
Esok..aku ngan kawan-kawan nak kuar..
Cari barang-barang keperluan...
Sebenarnya rase nak balik umah tgk mak ayah..Lepas tu balik sini balik..
Sebab nak cari kekuatan nak tempuh 4 minggu lagi sebelum balik.
Wuwu..baru 3 hari kuliah..rase macam 3 minggu rasenya..
Mak ...Adah nak balik...!!!!!!
Kat sini aku rase penat sangat sebab Selasa , Rabu ,Khamis..berlari je kejenye..
Aku tak kisah asyik lari je..
Tapi kaki aku masih belum sihat sepenuhnya..
Tak lama lagi nak sukan..
Apa-apa pun..
Aku nak buat yang terbaik dan cuba berubah jadi lebih baik
Ya Allah ..aku berharap aku masih kuat untuk menempuhi hari akan datang..
Tiupkanlah kekuatan ya ALLAH..

2 comments:

  1. sabarlah ye zai,allah tau zaik kuat sbb ue dy bagi dugaan ue kt zai.insyallah setiap yg berlaku ad hikmahnya.semoga semuanya berjalan lancar .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Nora ..coz always besides me..apa-apa pun kite same2 wat yang terbaik..=)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...